LIETOŠANAS NOTEIKUMI

1. Lietošanas noteikumi nosaka tīmekļa vietnes https://podarok.lv/ lietošanas kārtību un tiesiskās attiecības starp https://podarok.lv/ pārvaldītāju (Pārdevēju/ SIA PODAROK LV. Nr. 40203455331) un lietotāju (Pircējs).

2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt jebkuru publicēto informāciju https://podarok.lv/ , ieskaitot – lietošanas nosacījumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus, līzinga un piegādes nosacījumus. Izmaiņas stājas spēkā ar publicēšanas brīdi https://podarok.lv/ .

3. Pārdevējs tīmekļa vietnē https://podarok.lv/ ievadītās informācijas (tai skaitā fizisko personu dati) apstrādes mērķis ir tajā norādīto pakalpojumu sniegšana un palīdzības sniegšana https://podarok.lv/ lietošanas laikā.

4. Veicot pirkumu tiešsaistē https://podarok.lv/ , saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (turpmāk – PTAL) 10.pantu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

4.1. 4.1. Distances līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus un ir saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus, kā arī ir saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Līgums ir spēkā līdz tā izpildei – pasūtījuma nodošanai Pircējam. Distances līgums attiecas uz pirkumiem, kuri veikti izmantojot tiešsaisti https://podarok.lv/ .

4.2. 4.2. Distances līguma un atteikuma tiesību noteikumi un atteikuma veidlapa.

5. Pasūtījumus iespējams veikt patstāvīgi https://podarok.lv/ , pa e-pastu – orders@podarok.lv , zvanot pa tālruni +371 25995340.

6. Cenas vietnē https://podarok.lv/ norādītas ar PVN, neiekļaujot preču piegādes izmaksas. Preces cena – ikdienas cena un akcijas cena var atšķirties https://podarok.lv/ .

7. Pasūtījumu var noformēt gan reģistrēti gan nereģistrēti lietotāji, noformēšanas procesā nepieciešams norādīt e-pasta adresi un telefona numuru, lai klientu varētu informēt par pasūtījuma procesu, nosūtīt rēķinu/pavadzīmi un citu dokumentāciju.

8. Noformējot pasūtījumu, saskaņā ar izvēlēto piegādes veidu, var izvēlēties kādu no maksājuma veidiem:

8.1. Pasūtījuma saņemšanai Omniva pakomātā, DPD pakomātā vai ar kurjerpasta piegādi – tiek pieņemts maksājums ar pārskaitījumu, internetbanku vai maksājumu karti.

8.2. 8.2. Saņemot pasūtījumu birojā vai tirdzniecības vietā, par pirkumu varat norēķināties arī skaidrā naudā.

9. Garantijas servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar PTAL normām. Lai saņemtu garantijas servisa pakalpojumu, lūdzam ievērot ražotāja un pārdevēja garantijas noteikumus.

10. PTAL norādītās normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiska persona.

11. Klientu informēšanai par papildus labumiem un akcijām tiek izmantoti – informatīvie un uznirstošie baneri vietnē. Saskaņā ar saņēmēja piekrišanu: e-pasts, SMS un citi informatīvie kanāli.

11.1. 11.1. Reģistrējoties vai veicot pirkumus vietnē https://podarok.lv/ , https://podarok.lv/ klientam ir iespēja piekrist un bez maksas saņemt informāciju no https://podarok.lv/ tiešsaistes veikala https://podarok.lv/ par īpašajiem piedāvājumiem e-pastā un SMS, kā arī iegūt tiesības piedalīties dažādās akcijās, loterijās un projektos, kas tiek veikti pēc SIA PODAROK LV iniciatīvas.

11.2. 11.2. Savu piekrišanu saņemt jaunumus un piedāvājumus SMS un e-pastā, varat atsaukt izmantojot e-pasta beigās norādīto lauku “Atteikties no https://podarok.lv/ jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas” – izmaiņas datu sistēmā notiek 24 stundu laikā.

11.3. 11.3. Ja esat reģistrēts https://podarok.lv/ lietotājs, savu profilu iespējams dzēst, izmantojot profilā pieejamo funkcionalitāti.

12. Pie preces iespējams atstāt atsauksmi un apskatīt atsauksmes un vērtējumus par preci, kurus atstājuši citi klienti. Atsauksmi par preci var atstāt reģistrēti lietotāji. Nosūtot atsauksmi, klients piekrīt, ka atsauksme tiks publiskota pie preces. Lūdzu ņemt vērā, ka rupjas, nepatiesas, aizskarošas atsauksmes netiks publicētas.

13. Pie katras preces apraksta ir iespējams uzdot jautājumu. To var nosūtīt gan reģistrēti, gan nereģistrēti klienti. Atbilde tiks publicēta pie uzdotā jautājuma par preci, kā arī nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi. Pievienojot jautājumam e-pasta adresi, klients piekrīt, ka e-pasta adrese tiks izmantota saziņai ar klientu.

14. SIA PODAROK LV patur tiesības neizpildīt un anulēt pircēja pasūtījumu, ja nav iespējams sazināties ar klientu pa norādīto telefona numuru vai e-pastu.

15. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība:

15.1. 15.1. Sūdzības un pretenzijas saistībā ar preču kvalitāti, piegādi, servisu un apkalpošanu lūdzam sūtīt pa pastu uz SIA PODAROK LV juridisko adresi, vai elektroniski uz e-pastu: contact@podarok.lv .

15.2. 15.2. Sūdzība tiks izskatīta 15 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas un atbilde tiks nosūtīta uz norādīto saziņas adresi.

15.3. 15.3. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.

15.4. 15.4. Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

16. Gadījumos, ja esat pamanījis kļūdu vai neprecizitāti preces aprakstā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: contact@podarok.lv .

17. Gadījumos, ja vēlaties atstāt atsauksmi, sūdzību ieteikumu veikala vadībai, lūdzam sazināties ar mums contact@podarok.lv .